December 2018 en begin 2019 - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu December 2018 en begin 2019 - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

December 2018 en begin 2019

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

13 Januari 2019 | Aruba, Paradera

Zoals de meesten wel weten, ben ik 2.5 week op vakantie geweest in Nederland. Hier had ik mijn dagen goed volgepland en heb ik veel mensen kunnen zien. Het verschil in de temperatuur was voor mij behoorlijk wennen. Gelukkig hadden mijn ouders voor een elektrische deken gezorgd. Mijn dagen in Nederland bestonden vooral uit eten en een aantal verjasrdagen. Uit eten en lunchen. Ook ben ik 1ste kerstdag nog naar de radstake geweest. Ik heb geschaatst en geshopt. Want mijn koffer moest natuurlijk weer vol terug naar Aruba. Dit keer waren het vooral spullen voor mijn leerlingen.

Inmiddels ben ik weer een week op Aruba. Vorig weekend was ik behoorlijk moe. Ik lag deze dagen om half 9 al te slapen.

Maandag begon school weer. Ik heb samen met mijn leerlingen geproost op het nieuwe jaar (met de jip en janneke champagne uit Nederland). Een aantal leerlingen checkte nog wel even of het echt alchol vrij was. Je merkt wel dat het Nederlands na zo'n vakantie echt achteruit gaat. Maar aan het eind van deze week was het gelukkig al een stuk beter.

Maandag gingen we met een paar meiden de wegenbelasting betalen. Hier moet je nog naar het belastingkantoor en het daar betalen. Na 2.5 uur wachten waren wij dan ook al aan de beurt. En volgende week mogen wij ons nieuwe nummerbord ophalen, wachtrij ook rond de 2 uur.

Deze week ben ik ook weer begonnen met sporten en dat valt behoorlijk zwaar na 3 weken niks doen. 2x trainen voor voetbal, 3 beachtennis wedstrijden en dan nog zaterdag

Mij hoogtepunt was toch echt zaterdag.

Ik ga met 3 andere teamgenoten meedoen met de ronde van Aruba. Wij lopen in estafettevorm samen 76 km. Dus daarvoor moeten we nu hard traienen.

Gisteren zijn we om 3 uur begonnen (in de volle zon) 6.2 km hardgelopen en daarna had ik nog een toernooi van beachtennis. En die hebben we ook nog gewonnen. Maar daardoor he ik vandaag niet veel meer gedaan dan gelezen en aan het zwembad gelegen. Want ik heb echt overal spierpijn.

Ik ga even bedenken wat ik ga koken. Eind januari hoop ik weer een verslag te mogen delen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Mijn eerste reis

Ik geef les op een katholieke basisschool op Aruba. Inmiddels ben ik hier al weer bijna 3 jaar aan het werk.

Recente Reisverslagen:

20 April 2022

12 Februari 2022

februari

09 Januari 2022

2022

24 December 2021

Kerst

21 Oktober 2021

Thuis
Anouk

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 32619

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 31 Juli 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: