September 2018 - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu September 2018 - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

September 2018

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 September 2018 | Aruba, Paradera

Nog 1 dagje en dan heb ik alweer een week oktobervakantie. Ik heb er inmiddels al weer een paar weken opzitten met mijn nieuwe klas. Ik heb een leuke en energieke klas. Ik moet zeggen dat ik naar een week lesgeven wel echt morgen ben, zelfs nu we airco hebben.

De afgelopen week zijn mijn leerlingen bezig geweest met het schrijven van een brief. Want ze gaan namelijk brieven uitwisselen met leerlingen uit Nederland. Echt super leuk. Ook voor mij is het leuk om te lezen. 6 leerlingen zijn ooit in Nederland geweest, waarvan er 3 in Nederland hebben gewoond. Ze hebben hele leuke vragen. En de vragen die het vaakst terugkomen. Heben jullie op school ook airco. En heb je wel eens sneeuw gezien? Heerlijk toch. En sommigen hebben er bij gezet dat ze wel een keer naar Nederland willen, om sneeuw te zien (want dat is hier toch een ding).
Van de week heb ik het verschil tussen sneeuw en hagel uitgelegd, best lastig. Maar samen met de diepvries is dat toch gelukt. Want hagel lijkt op ijsblokjes en sneeuw op het witte in een diepvries. En dat het heel koud is, is toch moeilijk te begrijpen. Want sinds we airco hebben en dus in een klas zitten waar het 24 graden is, is het koud genoeg om een vest aan te trekken.

Vandaag hebben we ons eerste teamuitjes gehad. En eindelijk heb ik met mijn team een keer gewonnen.

Zaterdag komt een vriend van mij naar Aruba en gaan we samen hier vakantie houden. Lekker vol programma en we hopen dat het weer een beetje meewerkt. Want blijkbaar is er weer een orkaan in aantocht en mogen wij meegenieten van de regen.

Ik probeer in oktober weer te schrijven.

Doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Mijn eerste reis

Ik geef les op een katholieke basisschool op Aruba. Inmiddels ben ik hier al weer bijna 3 jaar aan het werk.

Recente Reisverslagen:

20 April 2022

12 Februari 2022

februari

09 Januari 2022

2022

24 December 2021

Kerst

21 Oktober 2021

Thuis
Anouk

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 968
Totaal aantal bezoekers 32695

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 31 Juli 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: