Februari - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu Februari - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

Februari

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

01 Februari 2019 | Aruba, Paradera

Hoi hoi,

Daar ben ik alweer. Vanuit het warme Aruba en mijn koude slaapkamer(23 graden met airco).


Ik heb inmiddels alweer 4 weken gewerkt in 2019. En ik ben alweer toe aan vakantie. Want ik geef inmiddels elke dag bijles bij 1 familie met 3 kinderen. Ouders spreken alleen Spaans en Engels, dus ik help ze bij het Nederlands en bij rekenen. En Aruba is duur dus een beetje extra geld is meer dan welkom.

Het Carnavalsseizoen is hier al een paar weken geopend. Nu zijn vooral de kleinere parades en de parades voor kinderen. Over 4 weken zijn de grote parades. En mijn pakje is al bijna klaar. Dus dan het beginnen. Maar op dit moment ben ik niet echt bezig met carnaval.
Ik ben vooral bezig met sporten. Ik train nu namelijk 2x in de week voor voetbal. Ik speel 2 leages in de week beachtennis en ik ben begonnen met 3x in de week hardlopen. Want we hebben ons opgegeven voor de ronde van Aruba. De Ronde Van Aruba is hier een groot evenement. Je gaat van vrijdag of zaterdagnacht alleen, met zijn tweeën of met een team (estafettevorm) langs de kust een rondje om Aruba rennen. Dat betekent per persoon 2x 10 km. Dus we zijn begonnen met trainen. 2x in de week om 5 uur s morgens (5 a 6 km) en op zaterdag om 3 uur s middags met 32 graden op het strand of langs de noordkust. Dus mijn lichaam rust nu in het weekend behoorlijk uit. Wanneer dat mogelijk is.

Want vorige week heb ik namelijk op vrijdagmorgen de Betico Croes run gedaan. 6km in 34 minuten. Op zaterdag het mixtoernooi beachtennis gespeeld en op zondag het dubbeltoernooi beachtennis gespeeld (een niveau hoger dan normaal). Bin de mix eerste geworden, dus gouden medaille erbij en een giftcard en op zondag 2de geworden, dus ook nog een zilveren medaille. Dit weekend doe ik het lekker rustig aan. Ik moet nog wat dingen voor school(cito rekenen) invullen en moet zaterdag nog hardlopen op het strand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Mijn eerste reis

Ik geef les op een katholieke basisschool op Aruba. Inmiddels ben ik hier al weer bijna 3 jaar aan het werk.

Recente Reisverslagen:

20 April 2022

12 Februari 2022

februari

09 Januari 2022

2022

24 December 2021

Kerst

21 Oktober 2021

Thuis
Anouk

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 588
Totaal aantal bezoekers 32618

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 31 Juli 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: