3de reisverslag - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu 3de reisverslag - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

3de reisverslag

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

23 Februari 2018 | Aruba, Paradera

Hoi hoi allemaal,

Vandaag schrijf ik vanuit een regenachtig Aruba. Het is hier op dit moment wat minder mooi weer. Ik zou zeggen de herfst is begonnen alleen zijn de temperaturen wat hoger.

Er zijn sinds vorige week meerdere buien per dag. En tijdens zo'n bui wil je echt niet buiten staan. Door al die regen is het hier ook een stuk koeler dan normaal. We zitten nu rond de 24 graden en dat is voor hier en voor mij echt koud. Ik heb deze week echt verlangd nasr mijn elektrische deken en een warme douche. Ik heb zelfs al een paar dagen met kippenvel les gegeven. Dus we hebben al een paar keer zonder ventilator in de klas gezeten.

Mijn ouders zitten inmiddels weer in het koude Nederland. Ze zijn hier een week geweest. Tijdens de grote parades waren ze ook aanwezig. Jammer genoeg heb ik 1 van de parades niet mee kunnen lopen, omdat ik een beetje ziek was. Maar we hebben het erg gezellig gehad. Over 3 weken komt Willem hier naar toe met zijn moeder en oom en tante. En over iets meer dan een maand heb ik alweer vakantie. En dan vlieg ik naar Curaçao.

De tijd vliegt hier echt voorbij en dat vind ik behoorlijk jammer. Het begint alsmaar leuker te worden. Ik wist niet dat dat kon, maar het is nog steeds mogelijk.

Afgelopen weekend heb ik weer een wedstrijd gehad van voetbal. Deze hebben we met 32-0 gewonnen. Het voetbal niveau tijdens de trainingen is een stuk hoger dan de wedstrijden. Maar mijn Papiaments en Spaans hebben een enorme boost gekregen.

Het tweede trimester is al bijna weer voorbij en dat betekent dat ik nu extra hars moet genieten van Aruba.
En van de zon, als die een keer terugkomt.

Jullie allemaal succes met de kou in Nederland.

En tot de volgende keer
Ayo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Mijn eerste reis

Ik geef les op een katholieke basisschool op Aruba. Inmiddels ben ik hier al weer bijna 3 jaar aan het werk.

Recente Reisverslagen:

20 April 2022

12 Februari 2022

februari

09 Januari 2022

2022

24 December 2021

Kerst

21 Oktober 2021

Thuis
Anouk

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 32673

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 31 Juli 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: