Juni 2018 - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu Juni 2018 - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

Juni 2018

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

12 Juni 2018 | Aruba, Paradera

Bon dia,
Daar ben ik (eindelijk) weer.
Zoals jullie vast nog niet weten:"Het is bijna vakantie".
En ik ben daar nu ook behoorlijk aan toe. Ik heb de afgelopen weken behoorlijk veel gesport en ben nu dus behoorlijk moe.

Mijn leerlingen hebben nog maar een paar toetsen en dan zijn de resultaten bekend.

Leerlingen blijven hier zitten op cijfers. Ze krijgen voor alle vakken cijfers. Dus dat betekent dat leerlingen hier sneller en vaker (soms wel 2x op de basisschool) blijven zitten.

Het rapport van mijn leerlingen is ook belangrijk voor welk niveau ze gaan doen op het voortgezet onderwijs.
Dus dat betekent dat mijn leerlingen allemaal nog erg hard aan het werk zijn.

De laatste weken is het weer warmer aan het worden. En er is veel wind.

Op mijn school betekent dat zandstormen. Dus zodra het waait ga je niezen van het stof, droge keel tijdens de uitleg en de klas (en ik zelf ) onder het zand.

Over 4 weken zit ik al in het vliegtuig richting Cuba. Om daar lekker 12 dagen vakantie te houden met Karlijn.

Zoals ik al zei ik heb behoorlijk veel gesport.
Zoals gewoonlijk stond er zo'n 2x per week beachtennis op het programma.

Maar daarbij kwam ook nog voetbal. Mijn team speelt de play offs voor het kampioenschap. Dat betekent dat we nu wat vaker trainen en dat we soms 2 wedstrijden per week hebben. Dus ook op een doordeweekse avond. De wedstrijden beginnen pas rond 8 pm. Dat is wel beter met de warmte, maar best laat als je de volgende morgen weer om 7 am op het werk wilt zijn.

Ik heb vorige week tijdens een van de play offs wedstrijden mijn eerste doelpunt gemaakt.

  • 12 Juni 2018 - 06:27

    Mariëlle :

    Hoi Anouk,
    Leuk om weer wat van je te horen.
    De vakantie komt hier ook dichterbij.
    Gelukkig want we zijn er hard aan toe.
    Morgen krijgt Sabine te horen of ze geslaagd is.
    Spannend!!!!
    Vooral dat wachten bij de telefoon!
    Het weer is hier ook heerlijk.
    We hebben allemaal al wat kleur gekregen.
    Alleen Evi blijft erg witjes.
    Hebben ze bij jullie ook een entree toets op school?
    En een verkeersexamen? En krijgen ze ook schoolzwemmen?
    Wat cool je eerste doelpunt!!!
    Wat zal dat een lekker gevoel zijn geweest!!
    Nou mag je vast aankomend jaar ook in t team blijven.
    Al vast veel plezier in Cuba. Xxxx


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Mijn eerste reis

Ik geef les op een katholieke basisschool op Aruba. Inmiddels ben ik hier al weer bijna 3 jaar aan het werk.

Recente Reisverslagen:

20 April 2022

12 Februari 2022

februari

09 Januari 2022

2022

24 December 2021

Kerst

21 Oktober 2021

Thuis
Anouk

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 1201
Totaal aantal bezoekers 32584

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 31 Juli 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: