Mei 2018 - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu Mei 2018 - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

Mei 2018

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

14 Mei 2018 | Aruba, Paradera

Oeps. Ik had al bijna een maand niks meer geschreven.

Het gaat nog steeds goed met me.

Ik ga 30 juni naar een eigen appartementje verhuizen. Zodat ik volgend jaar echt een eigen plekje heb.


Koningsdag hebben we hier niet echt gevierd. We hebben de verjaardag van een van de meiden op deze dag gevierd. Wat ook erg gezellig was.

Op school hebben we pas op 9 mei de Koningspelpen gehad, omdat de boot met vracht een botsing had gehad en niet eerder dan 26 april op Aruba kon aankomen.
De Koningspelen zijn te vergelijken met Nederland. S morgens in de klas ontbijten en daarna spelletjes spelen. Het was hier alleen een graad of 10 warmer.

Vorige week hebben we voor een verjaardag van een van de meiden gekajakt. We gingen pas om half 7, omdat er in de kajak led verlichting zat. Toen de zon onder was ging de verlichting aan en kon je door de bodem van de kajak de vissen en zeesterren zien. Er waren ook wat vissen die gezellig bij ons in de boot kwamen. Wat wij iets minder gezellig vinden. Dus die werden er gelukkig voor ons uitgehaald.

Afgelopen weekend had ik 4 dagen weekend. Donderdag heb ik nog wat boodschappen gehaald, zodat we hier s avonds konden gaan bbq'en.
Vrijdag ben ik met een collega naar Tierra del Sol geweest. Een soort spa. Waar we een lekkere massage hebben gehad en daarna hebben we lekker in/aan het zwembad gelegen. s Avonds heb ik nog een training gehad van beachtennis.

Zaterdagmorgen ging al vroeg de wekker. Want de leerlingen uit klas 3 hadden communie. En dat is hier echt heel groot en belangrijk. De jongens komen in pak en de meiden hebben kleine trouwjurken aan. Het blijkt dat sommige ouders een lening afsluiten om die jurken te kunnen kopen.
Na de communie ben ik met een collega naar het strand geweest.
En 's avonds hadoen we een toernooi van beachtennis.

Volgens weekend beginnen de play offs van voetbal. Wij zijn eerste geëindigd en gaan nu met de nummers 1 tot en met 4 play offs spelen. Degene die wint is kampioen. De kampioen gaat een paar dagen naar Sint Maarten om daar een wedstrijd te spelen. Waarschijnlijk zijn de play offs net af wanneer ik vertrek naar Cuba.

Want over 2 maanden zit ik al met Karlijn in Cuba. En daarna vliegen we samen naar Nederland (landen op Düsseldorf). Ik blijf in totaal 3 weken in Nederland, want 11 augustus vlieg ik weer naar Aruba.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Mijn eerste reis

Ik geef les op een katholieke basisschool op Aruba. Inmiddels ben ik hier al weer bijna 3 jaar aan het werk.

Recente Reisverslagen:

20 April 2022

12 Februari 2022

februari

09 Januari 2022

2022

24 December 2021

Kerst

21 Oktober 2021

Thuis
Anouk

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 1160
Totaal aantal bezoekers 32583

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 31 Juli 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: