Miami week 10 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu Miami week 10 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

Miami week 10

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Miami Beach

Zondag was het zover. We gingen met 4 meiden naar Miami. We hadden inze grote koffers maar meegenomen, want in Miami moet je goed kunnen shoppen. Alles verliep goed, dachten we. Totdat we bij de gate uit de rij werden gehaald. Ze wilden onze boardingpassen zien. Wat bleek onze koffers voor de ruimbagage stonden nog ergens. Een label met je naam is dus toch ergens goed voor. Die hadden we na de paspoortcontrole mee moeten nemen. Dus wij mochten overal binnendoor om onze koffers op te halen. Rond 20 uur kwamen we aan bij ons hostel. We zijn even de stad ingeweest op iets te gaan eten en om te kijken welke winkels er zaten. Maandagmorgen ging de wekker alweer vroeg. We wilden graag ern boottocht doen langs star island. Veel beroemdheden hebben daar een vakantiewoninkje van een paar miljoen met een bootje (jacht). We wilden er naar toe lopen, maar dat bleek niet mogelijk te zijn, volgens wat Amerikanen. Het weer viel maandag behoorlijk tegen. Gelukkig zat er een dak op de boot. Na de boottocht zijn we naar de dolphins mall geweest. Daar hebben we 's middags lekker geshopt. Het is een outlet met veel bekende merken.
Dinsdagmorgen ging de wekker extreem vroeg. Wij wilden namelijk naar de bahamas. We moesten ons om 6 uur melden. Daar aangekomen bleek dat het niet door ging. De zee was te onrustig om naar de Bahamas te kunnen. Het reserveren bleek ook verkeerd gegaan te zijn. Gelukkig maar, want de hele week was het niet mogelijk om naar de Bahamas te gaan. Dus we waren het geld gelukkig niet kwijt. We hebben onze morgen opgevuld met het lopen langs het strand van Miami beach. Dit viel een beetje tegen, omdat de stranden in Aruba veel mooier zijn. Daarna zijn we natuurlijk nog even gaan shoppen en s middags hebben we fietsen gehuurd. We zijn naar downtown gefietst en zijn nog even over palm island gefietst. We dachten dat het star island was, dus dat viel een beetje tegen