Het is bijna zover - Reisverslag uit Veldhoek, Nederland van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Veldhoek, Nederland van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Juli 2017 | Nederland, Veldhoek

Over drie dagen zit ik al in het vliegtuig naar Aruba. Samen met een andere leerkracht vlieg ik naar Aruba. Wij hebben ook voor de eerste 6 maanden samen onderdak gevonden.

Afgelopen zondag heb ik een soort van afscheidsfeest gehad. Dit feestje was gelijk voor mijn 25ste verjaardag die ik in Aruba hoop te vieren. Het was een drukke, maar gezellige dag. Het weer zat jammer genoeg niet de hele tijd mee, maar in de tent was het ook lekker knus en warm genoeg.

Op dit moment ben ik druk bezig met het regelen van dingen en het verzamelen van spullen. Het weer zit me hier de laatste week niet zo mee, maar als het goed is heb ik op Aruba genoeg zon.

De eerste 9 dagen zijn we in een B&B. 9 augustus krijgen wij de sleutel van ons appartement in Paradera, waar we in ieder geval de eerste 6 maanden verblijven.

Op dit moment weet ik nog niet welke groep ik krijg. Er was nog plek in groep 5, 6 of 7. Dus dat zie ik tegen die tijd wel weer. Ik weet in ieder geval wel op welke school ik ga les geven. Het is een katholieke school in Noord.

17 augustus beginnen de scholen op Aruba, dus dat betekent dat we nadat we alles hebben geregeld eerst vakantie gaan houden.

• 28 Juli 2017 - 21:03

Astrid: