Prijzenweekend - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu Prijzenweekend - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

Prijzenweekend

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 Juni 2018 | Aruba, Paradera

Ola, Bon dia, bondias

Het is al bijna vakantie (voor mij). Een aantal leerlingen van mij heeft al vakantie genomen. De afgelopen dagen miste ik toch een leerling of 8. Een paar leerlingen zijn al richting de Filipijnen vertrokken (een reis van bijna 3 dagen).
Mijn rapporten zijn inmiddels af. Want ik heb/had namelijk drukke weken voor de boeg.

Afgelopen zondag hebben we mee gedaan met een beachtennistoernooi op het strand. Gelukkig was er deze keer wat meer bewolking, waardoor we wat minder last hadden van de brandende zon. Zoals je nu wel kan verwachten, hebben we afgelopen zondag de finale gespeeld. En zijn we tweede geworden. Dus ik ben weer een mooie zilveren medaille rijker.

Gisterenavond was de tweede finale van voetbal. De eerste handen we gewonnen. En om geen derde finale te spelen, moesten wij gisteren winnen. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben de afgelopen weken met voetbal achterin gaan spelen, omdat we veel geblesseerden hebben en een van onze speelsters zit nu voor de vakantie in Nederland.
Nadat we het veld op waren gekomen via de rode loper. Hebben we zoals gewoonlijk naar het volkslied van ARUBA geluisterd en meegezongen. Tijdens de finales wordt die live gezongen.

Na 4 minuten stonden we al 0-1 achter. Dus we liepen gelijk achter de feiten aan. Gelukkig konden we binnen 11 minuten 1-1 gelijk maken. Tijdens de rust stond het 2-2.

Na de rust werd de wedstrijd wat minder leuk. Onze aanvoerder maakte na 55 minuten spelen een niet zo slimme overtreding en kreeg rood. Na 80 minuten spelen,kregen onze tegenstanders een penalty die ze gelukkig overschoten. Gelukkig konden wij het nog 3-2 maken, voordat de 90 minuten voorbij waren. Want in de 90ste minuut (nadat de scheids zei 5 minuten extra)ging het helemaal mis. Een speelster van ons enieuwe van de de tegenstander kregen ruzie. Zij begonnen elkaar te schoppen. Uiteindelijk deden er nog wat mee. Waardoor er nog 3.rode kaarten werden gegeven. Na 94 minuten was de rust terug en stonden we met 9 tegen 9 te spelen. Dus toen de vrije trap werd genomen, floot de scheids af en waren wij kampioen.

Dus gisterenavond hebben we het kampioenschap goed gevierd. Om 3 uur zag ik mijn bed en 3 uur later stond ik er weer fris en fruitig naast. Want het ziekmelden zag ik toch niet zo zitten. Dus ik heb een lekkere rustige dag met mijn leerlingen gehad. En mijn leerlingen zeiden dat ze me wel wakker gingen houden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Mijn eerste reis

Ik geef les op een katholieke basisschool op Aruba. Inmiddels ben ik hier al weer bijna 3 jaar aan het werk.

Recente Reisverslagen:

20 April 2022

12 Februari 2022

februari

09 Januari 2022

2022

24 December 2021

Kerst

21 Oktober 2021

Thuis
Anouk

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 1575
Totaal aantal bezoekers 32614

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 31 Juli 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: