Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

Curaçao

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 April 2018 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

Op dit moment zit ik op het vliegveld van Curaçao, want ik vlieg zo weer naar Aruba.

Ik had een weekje vakantie en kreeg bezoek. Dus ik ben naar Curaçao gevlogen en ik heb daar Mariska en Karlijn van het vliegveld opgehaald. We hadden niet zoveel dagen dus we hadden een drukke planning.

Zondag heb ik vooral genoten van niks doen. S avonds heb ik Mariska en Karlijn van het vliegveld gehaald. We zijn toen lekker uit eten geweest. Jawel een Paasbuffet, want we waren al bijna vergeten dat het Pasen was. Maandag had ik twee wekkers. Want mijn bezoek had een beetje last van een jetlag, dus die waren al erg vroeg uit de veren. Karlijn kwam die morgen nog even op mijn bed springen, omdat er een pega pega (een soort gekko) onder haar koffer zat zijn we rustig begonnen met een dagje aan het strand bij Jan Thiel.

Dinsdag ging de wekker al erg vroeg, omdat er een trip naar Klein Curaçao op de planning stond. Na 1.5 uur varen, kwamen we op het eilandje aan. Waar we lekker hebben genoten van de zon. We hebben nog heel wat mooie vissen en een schildpad tijdens het snorkelen mogen zien.

Woensdag waren we vroeg wakker omdat we naar de Christoffelberg wilden gaan. Jammer genoeg konden we niet de goede verharde weg vinden. Dus zijn we naar wat strandjes langs de Westkust geweest.

Donderdag hebben we een bezoek gebracht aan Willemstad en natuurlijk zijn we ook over' de brug' gelopen (die met de gekleurde huisjes aan de kade).

Vrijdag zijn we dan alsnog naar de Christoffelberg geweest. Dus dat was weer vroeg opstaan. Na ongeveer een uurtje lopen en klimmen waren we eindelijk op de top aangekomen. Jammer dat je daarna nog de hele tocht ook weer terug moet. Op dit moment heb ik behoorlijk zware benen, maar we hebben de top gehaald.

De komende 6 dagen ben ik met mijn bezoek op Aruba. Hopen dat ze Aruba net zo leuk vinden als Curaçao (stiekem hoop ik dat ze Aruba veel leuker vinden).


Een aantal weken geleden was mijn 'vriend', met zijn moeder en oom en tante op Aruba. We hebben een beetje over Aruba rond gereden en zijn elke avond lekker uit eten geweest. Jammer genoeg kwamen Willem en ik er die week wel achter, dat we echt te veel verschillen. We zitten niet meer op een lijn met interesses, meningen en verwachtingen. Daarom hebben we besloten dat we na die week allebei onze eigen weg zouden gaan. Ik ben namelijk ook behoorlijk veranderd na een half jaar Den Haag en na 7 maanden Aruba.
De meesten zouden dat vast al gehoord hebben.

Ik ga nu nog even van mijn weekend genieten. En maandag mag ik weer aan het werk. Want al die leuke leerlingen staan natuurlijk weer te springen om mij te zien.

Ik probeer deze maand nog een bericht te plaatsen.

Doei doei

En geniet van het lekkere weer dat jullie aankomend weekend hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Ik geef les op een katholieke basisschool op Aruba. Inmiddels ben ik hier al weer bijna 3 jaar aan het werk.

Recente Reisverslagen:

20 April 2022

12 Februari 2022

februari

09 Januari 2022

2022

24 December 2021

Kerst

21 Oktober 2021

Thuis
Anouk

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 32630

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 31 Juli 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: