Eind november - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu Eind november - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

Eind november

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 November 2017 | Aruba, Paradera

Ik heb al een pooske geen reisverslag meer geschreven, dus dat werd weer eens hoog tijd. Inmiddels ben ik het aantal weken dat ik hier kwijt.

Inmiddels is de eerste leage van beachtennis afgesloten. De volgende leage begint weer over een paar weken. Ik heb misschien een nieuwe partner voor het dubbelen. Gistetenavond hebben we voir het eerst even samen gespeeld. Eind van de week moeten we ons opgeven, dus van de week gaan we nog maar even samen trainen.

Vorige week ben ik toch maar even gaan rond vragen voor een voetbalverenging met damesteams. Ik zou deze week mee gaan trainen. Jammer genoeg werden allebei de trainingen afgelast. Net voordat ik richting het voetbalveld ging. Dus volgende week weer een nieuwe kans. Ze hebben hier de keuze tussen een zand veld of een kunstgrasveld. Dus dan wordt het toch maar kunstgras. Ik heb vandaag maar een pot vaseline gehaald. Aangezien je benen van het voetballen op kunstgras niet al te mooi worden.

  • 26 November 2017 - 15:50

    Jannine:

    Hai Anouk,
    Dat is zeker lang geleden dat je wat geschreven hebt. Je bent dus volop aan het sporten; tennis en voetbal. Zal best wel warm zijn om te sporten.
    Groetjes,
    Jannine

  • 27 November 2017 - 08:48

    Elly:

    Ha Anouk,

    Leuk om weer van je te horen! Lekker aan het sporten!
    Heb je het nog goed naar je zin? Of mis je Nederland, familie en vrienden al?

  • 28 November 2017 - 02:07

    Anouk Bluemink:

    Ik mis op dit moment nog niet zoveel. Eigenlijk heb je altijd wel iets te doen. En ik heb steeds het gevoel dat ik op vakantie ben. Ik moet er dan wel vroeg uit, maar van kwart over 7 tot 2 uur werken is niet zo lang. Na schooltijd heb je nog genoeg tijd om leuke dingen te doen. Dus ook genoeg tijd om te sporten. Je leeft hier heel relaxed. Bijna niemand plant hier weken vooruit. Ze kunnen hier ook nog wel ib'ers gebruiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Mijn eerste reis

Ik geef les op een katholieke basisschool op Aruba. Inmiddels ben ik hier al weer bijna 3 jaar aan het werk.

Recente Reisverslagen:

20 April 2022

12 Februari 2022

februari

09 Januari 2022

2022

24 December 2021

Kerst

21 Oktober 2021

Thuis
Anouk

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 614
Totaal aantal bezoekers 32657

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 31 Juli 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: