Weekje met Karlijn en Mariska - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu Weekje met Karlijn en Mariska - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Anouk Bluemink - WaarBenJij.nu

Weekje met Karlijn en Mariska

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

15 April 2018 | Aruba, Paradera

Nadat we terug waren uit Curaçao zijn we de zaterdag naar baby beach geweest. We hebben daar lekker gesnorkeld. Binnen 20 seconden was er al een schildpad te zien. Er waren heel wat vissen te zien. Een mini krab en een waterslang. Dus een mooi snorkel dagje. De zaterdag avond gingen we naar renaissance. Dit is een hotel met een eigen eiland, met wel 6 flamingo's.
Zodat we de zondag daar lekker konden genieten.

De maandag moest ik weer werken. Na het werk zijn we naar het strand geweest en s avonds ben ik even weten trainen en hebben Karlijn en Mariska de Hooiberg beklommen. De dinsdag zijn we naar school ook weer nasr het strand geweest en had ik s avonds een wedstrijd van beachtennis. Die uiteindelijk niet doorging omdat 1 van de tegenstanders naar huis is gegaan.

De woensdag hebben we een stukje gelopen van de goldmine naar de naturel bridge en zijn we 's avonds heerlijk uit eten geweest bij Barefoot.

Donderdag hebben ze mij opgehaald van school en heb ik ze naar het vliegveld gebracht.

Dit weekend heb ik vooral uitgerust. Vrijdagavond gingen we bbquen met wat meiden. En gisterenavond had ik een voetbalwedstrijd, die we met 10-0 hebben gewonnen.

Vandaag ga ik de hele dag niks doen.

Owh ja. Ik heb besloten om nog een jaar op Aruba te blijven.

Ik kom van de zomer nog wwn paar weekjes naar Nederland, maar ik vertrek daarna weer naar Aruba.


Doei doei


  • 28 April 2018 - 20:58

    Jannine:

    Hai Anouk,
    Fijn dat je zoveel bezoek krijgt iedere keer. Lijkt me heel gezellig om zo vrienden/familie vanuit Nederland weer te zien. Jouw verslagen zijn altijd heel leuk om te lezen. Het zal vast niet altijd rozengeur en maneschijn zijn maar het klinkt allemaal heel leuk!
    En dan nog een jaar blijven! Dan heb je het echt naar je zin. Vooral genieten Anouk!!
    Groetjes,
    Jannine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Mijn eerste reis

Ik geef les op een katholieke basisschool op Aruba. Inmiddels ben ik hier al weer bijna 3 jaar aan het werk.

Recente Reisverslagen:

20 April 2022

12 Februari 2022

februari

09 Januari 2022

2022

24 December 2021

Kerst

21 Oktober 2021

Thuis
Anouk

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 32600

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 31 Juli 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: